Alla inlägg den 10 september 2013

Av horse lover - 10 september 2013 20:01

förlåt för dålig uppdatering! men nu kommer lite uppdatering!
det blir inget med Cavalier för han hade typ 104 poäng å kostade mellan 60-70 tusen å det har vi inte riktigt råd med! men vi får väl hoppas att den rätta hästen dyker upp snart! hoppas det blir splash!!

men jag har inte ridit honom än men alla säger att han ä jätte bra så! å på ridlägret så red en åtta åring honom! fast hon hade en liten shettis som hette Bjuk! (har inte bild på honom!) men idag var jag med coco, igår red jag. Hilda var med i stallet! vi använde lite bommar när vi hade Rasmus så dom tog vi å hoppade! vi hämtade alltså hinderstöd också! men annars har jag inte gjort så mkt. fortsatt med skolan å så.... sen har ju Krum fått en hudsjukdom, dom tror det ä ringorm! jag har ju blitt directioner också! vi ska på bion på fredag!! jag å fyra kompisar! men Zayn ä ju klart sötast! men på andra plats kommer Harry! men alla är lika bra på det dom gör!
här fick ni lite uppdatering!


ha det bra!

ZAYN!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards